سلام ، به یکتا تجهیز خوش آمدید.

نحوه عملکرد AIR MOVER : ایرموور (air mover) یک تقویت کننده جریان هوا است که از حجم کمی از هوای فشرده انرژی می گیرد تا جریان هوای خروجی فشار پائین ، حجم بالا و سرعت بالا تولید کند. هوای فشرده از ورودی منبع (1) به داخل محفظه (2) جریان می یابد. هوای کمپرسور ، با عبور از فضای باریک حلقوی (3) سرعت گرفته و لایه نازک هوای سرعت بالا به بخش (4) وارد شده که جریان هوا را 90 درجه چرخانده و از منفذ (5) به سمت پائین دست عبور می دهد.

فیزیک جریان در ایرموور

عمل جریان یافتن هوای سرعت بالا در پروفیل باعث ایجاد یک افت فشار می شود که حجم بزرگی از هوای اتمسفر را (6) القا می کند. جریان القائی، تقویت شده و سرعت می گیرد.

هنگامی که ایرموور (air mover) بدون داکت یا شیپوره خروجی کار می کند، جریان ، حجم بالایی از هوای القائی از منفذ و هوای منبع، هوای اتمسفر اضافی را می کشد. نسبت نهایی حجم هوای منبع به حجم خروجی (القائی+منبع+هوای مکشی) می تواند از 100 فراتر برود.

کاربردها

نمونه ای از دمنده های ساخته شده از جنس آلومینیوم
  • دمنده ضد انفجار برای تهویه گازهای قابل انفجار، برای پراکنده کردن دود، پخش کردن هوا در داخل فضاهای محدود، سرد کردن محیط کار در شرایط دما بالا، و یا سرد کردن ماشین آلات و یا محصولات با دمش مستقیم هوا در سایزهای مختلف
  • پالایشگاه ها، کارخانه های شیمیایی، واحدهای تولید همزمان و یوتیلیتی، واحدهای ساخت فلز، کارخانه های کاغذ و خمیر کاغذ ، کشتی سازی، صنعت دریایی و صنعت فولاد

جهت دریافت جدول انتخاب محصول با کارشناسان شرکت تماس بگیرید.